luni, 21 septembrie 2009

High Hopes

          La servici muzica se aude mereu, încât nu sunt tot timpul preocupată să urmăresc cum se  numeşte melodia şi artistul / trupa care o cântă.
         Totuşi acum câteva seri, în timp ce îmi vedeam de treburile mele pe terasă, am auzit o melodie care mi-a plăcut mult. Era High Hopes de la Pink Floyd, o melodie ce a apărut când aveam eu 4 ani (1994) pe albumul "The Division Bell", fiind scrisă de David Gilmour şi Polly Samson. E un cântec autobiografic întrucât  aminteşte de viaţa şi copilăria lui Gilmour.
        Consider că tot melodiile vechi sunt cele mai frumoase, pline de înţeles şi nu merită uitate.
         Ascultând melodia ajungi departe cu gândul, în vremurile de altădată, într-o altă lume unde totul era altfel decât acum, când erai tânăr sau mic copil şi realizezi ce ai avut şi ce-ai pierdut sau ce ai fi putut avea şi ce ai fi putut pierde.
               Mari speranţe au fost, sunt şi vor fi mereu în fiecare din noi.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu